انگور دایی
نانگی = نارنگی
بتنی = بستنی
دبخشید = ببخشید
جملات جدید یکتا گلی...ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
باباحجی از رضوانشهر زنگ زد و تعریف کرد که دخترم موقع ناهار چی کار کرده ؟باباحجی می گفت : داشتیم یه کاسه آبگوشت با غزل و یکتا داشتیم می خوردیم . آخرهای غذا بود که یکتا کاسه آبگوشت را کشید جلوی خودش و شروع کرد به قاشق کش کردنش . نه من سیر شدم و نه غزل . یکتا در حال شیرخوردن بود که جریان را توضیح دادم زیر زیری داشت می خندید . می فهمید که چه کاری کرده 


ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
غزل مامان دوستت دارم .
جملات جدید یکتا گلی...ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
جملات جدید یکتا گلی...
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59
گرسنمه غذا ایخوام
بابایی ایخوام
بستنی ایخوام
جملات جدید یکتا گلی...
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59